torsdag 19 februari 2015

Tre generationer magar och världens bästa forskarresultat!

Är på väg hem från jobbet fast till jobbet.

Arbetsdan med Lundaforskning är slut (9-5) men nu börjar jobbet i honungsfabriken (5-9).

Nä, denna gång ska jag inte jobba utan hämta produkter till min mor. Både min mor och jag och min dotter är just nu ,men sedan ett bra tag, tre generationer dålig mage och vi ska alla tre börja att äta H13+ för att bli bättre.

Lämnar Lund idag hur glad som helst. En misstanke ledde till ett busförsök (ofinansierat) i forskargruppen. Idag ca 6 månader senare kom resultaten som för tredje gången bekräftade att den omöjliga teorin var sann och verklig. 

Har firat på vägen hem i tåget med en påse lakrits. Det blir vin och räkor ikväll, fira, fira, fira.

Vad vi fann? Cannot tell, superhemligt!

Stolt doktor loggar ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar