onsdag 25 februari 2015

3 presenter till mig

Vilken bra dag, 3 presenter till mig idag utan att jag fyller år!

Först blev jag överraskad av HonungsDoktorinnan med ett nytt mobilskydd
Nice!

Sen ringde min läkare och intygade att alla miljoner prover som togs pekade på att jag inte har cancer men möjligtvis IBS vilket översätts till oregelbunden mag- och tarmfunktion. 

Lustigt att man sitter inne med en produkt som funkar för många, hoppas nu bara att det funkar för mig, trist annars.

Puh att man inte hade tarmcancer, men nu blir det mer och mer egenmedicinering med H13+. 

Jag var inte i Lund idag men fick skönt nog bra rapporter från labbet från vår belgiska gästforskande doktorand, hurra.

Vi kan kanske bota stackars kor med juverinflammation (mastitis) i framtiden. Våra mjölksyrabakterier från bina och deras honung dödar alla 35 sjukdomsbakterier som hon hade med sig vilka orsakar detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar