söndag 9 januari 2011

Hur våra kunder använder H13

Inför det nya året ställde vi frågan till våra stamkunder i ett nyhetsbrev hur de använder H13 och här kommer några av svaren nedan.
De fick välja mellan följande användningsområden:
> 1.        Vid förkylning och halsont.
> 2.        Återhämtning under natten efter stress, träning hårt arbete mm.
> 3.        Förebyggande av baksmälla.
> 4.        Annat men då kan ni kanske skriva en mening.
 
HEJ OCH TACK FÖR MAIL. DET ÄR ALTERNATIV 1 SOM GÄLLER FÖR OSS, DVS NÄR MAN KÄNNER EN BEGYNNADE INFEKTION.

GNÅ

Björn

1.      Vid förkylning och halsont.
I vilket fall när det börjar kännas som att det börjar bryta ut. Bakterier borde ju inte verka på virus men kanske kroppen går igång på tron. Kan alltså vara placebo men trots att jag vet om det så känns det som att jag har klarat mig från förkylningar den här hösten. Peppar, salt och ta i trä! ;-)

Använder proviva shots varje dag också sedan ca 2 år. Min mage gillar Lp299 men inte biogaias. H13 funkar också bra med magen. Har egentligen inte känt några förändringar i magen av H13. Varken bättre eller sämre. Biogaias variant blir jag sur av. Lp299 lugnar ner magen.

Vore också kul om ni kunde göra lite klinisk forsking runt bakterierna och se om de har någon betydelse förutom att tron kan flytta berg.
Lars

Hej! Vi använder H13 när vi känner oss krassliga och befarar att vi ska bli förkylda. Vi tar det också i förebyggande syfte, när vi träffat mycket förkylda personer. Hittills har vi klarat oss bra. Vi har ett nytt litet barnbarn som inte får bli förkyld, så vi är tacksamma för denna produkt.
Vänliga hälsningar
Cecilia

Hej!

Svar: framförallt 2 (
Återhämtning under natten efter stress, träning hårt arbete mm.)
men även 1 (Vid förkylning och halsont.)

Gott Nytt År!

Mvh
Mira&Björn 

Hej! Gillar verkligen er produkt. Har bestämt att jag ska unna mig detta goda för återhämtning efter en stressig dag på jobbet.

Hälsningar
Ulla


Hej Tobias

Tack för mailet.


1.Vi tar H13 när vi är förkylda och delar med oss till alla i familjen

 4. Ett barnbarn som har allergi (mjölk och ägg) får ta nästan så många
hon vill
     hon gillar det och vi hoppas (kan man det) att H13 ska knäcka
hennes allergi.


        Med hälsningar och lycka till i fortsättningen
       
         Berit o Stig


Tack för ett trevligt mail. Såklart kommer jag att beställa mer!!
Jag använder H13 som 1:a, 2:a OCH framför allt som 4:a när jag känner mig lite trött och deppig. Det är som att få lite solsken inom sig!!!
Massor av lycka till under 2011.
Hälsn
Carina

Hej
Så trevlig!
Jag svara på frågorna med siffrorna 1 och 2.
Sen på siffra nummer 4 vill jag skriva att jag använder det som ett sötningsmedel i filmjölk för att det är gott och nyttigt.

Ha det fint!
Camilla

Hejsan Tobias!

Jag använder H13 enligt frågor 1-4.
4. Använder även H13 som antibakteriell sårbehandling.

God Fortsättning!

MVH  Martin


Hej,

Användning enligt pkt 2.

Mvh
Henry

 

Hej

Tack för något som fungerar !
Jag tar den som åter hämtning för kroppen när det har varit fest.

Mvh Benny


Hej Tobias,
Jag och mina barn använder i huvudsak H13 när vi känner oss krassliga så det är ju nummer 1. Jag kommer dock att prova vid de andra tillfällena också. Har bara inte tänkt på det.

Jag provade på H13 första gången efter att jag mött dig på Sofiero & Den stora trädgårdsfesten. Jag hade en förskräcklig hosta, det var så att folk vände sig om. Vi pratade om H13 och du var så snäll och gav mig ett provpaket på 5 påsar. Du sa till mig att den skulle försvinna på 2-3 dagar. Hostan hade hållit i sig väldigt länge och jag tyckte att det inte var ett svårt val. Började direkt på kvällen och en till på morgonen. Jag hade redan beställt en läkartid och funderade på hur jag skulle göra med den, men gick dit. Läkaren berättade för mig att jag nog skulle ha den hostan i 1-2 veckor till och det var ju inte kul. Jag fick utskrivet kortisoninhalator för att underlätta lite för mig. Denna fick vara kvar på apoteket för att jag bestämt mig för att ge honungen en chans, jag ville inte blanda.
Redan då tyckte jag att jag kände en mildrande känsla men tänkte att det var kanske var för att jag så gärna ville känna det.
Jag fortsatte att ta H13 på morgon och kväll de dagar jag hade påsarna, alltså 3 dagar. Resultatet blev att efter de påsarna var hostan borta, fantastiskt! Jag har ej varit sjuk sedan dess, bara det J Sååå....jag tackar så hemskt mycket för din vänlighet och jag kommer att vara H13 trogen.

Jag har, för en lite stund sedan mailat ut doctorhoney.com till mina kollegor och vänner då det verkar vara en period av både förkylningar och trötthet efter julstress. Ett bra tillfälle att grunda med lite H13.

Jag hoppas att ni kommer att få ett fint 2011 med en strålande business, nya upptäckter & mycket välmående.

Vänliga hälsningar
Ulrica

Tack för alla fina svar/Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar