söndag 3 februari 2013

Min Morfar har somnat in

                                    Min biodlande morfar Tage Kimblad somnade in igår kväll.


Han var min morfar och som sådan betydde han såklart mycket för mig men också väldigt mycket för mig och Alejandra vad det gäller vår forskning och vårt företagande. Utan honom hade vi inte haft något av detta. Stöd gärna fonden undertill och få chansen att smaka på morfars fina honung från i somras, som jag själv har växt upp med samt produkterna med honung och mjölksyrabakterier som forskningen med morfar har lett till.

Vi kommer att sakna dig väldigt mycket, tack för den tiden vi fick med dig.

/Tobias

1 kommentar:

  1. Vilken fin man. Jag sänder mina tankar och värme till morfar på hans resa. Allt det bästa till dig Tobias och Alejandra. <3

    SvaraRadera