tisdag 22 januari 2013

Vem är Gnučči? http://gnucci.biz/

Hon är artisten Gnučči som uppträdde på P3:s musikgala P3 guld i helgen och vilket uppträdande var bäst där, gissa! Hörde henne först live i studion på P3, fastnade direkt! Vad är det då för en artist? Jo, hon skriver låtar som lyfter hela sommaren och bilen när familjen är på semester i Sverige och P3 spelar hennes låter och man tror knappt det är sannt. Allt från hiten 360 Donna till Lava Cabeza och Goodah eller varför inte Doo Doo Dance!? Så jävla bra och förlåt om det är en klyscha men avskalat. Hon är lätt svaret på USA:s Lady Gaga och Nicki Minaj fast i en och samma person så då fattar ni hur stor hon kommer att bli!
Doktorhonungbloggen har inte blivit en musikblogg. Nä men framöver byter nu Gnučči Coops honung mot the real thing. Gnučči lär bli glad över att hålla sig frisk, få extra energi, slippa baksmälla mm, ja ni vet. Eller som hon själv svarade idag efter min indirekta fråga om hon ville bli sponsrad plus att jag givetvis gav henne att hon är en stjärna, naturligtvis:
"Känns fortfarande ovanligt att folk vet och tycker så fint om en. Jag blir också glad att du delar med dig av vårt samarbete och ba fixar hoooooning. Klart jag vill ha honung-spons! Halsar honung, just nu Coop, så skulle lätt behöva super-honung."
Hur gick det här till nu då? Jo, stjärnor hänger med stjärnor och stjärnan Johanna Ehde som ligger bakom designen på våra produkter och hemsida http://johannaehde.se/ jobbar tätt med Gnučči och Gnučči förresten! Håll hårt i Johanna men sno inte henne för mycket nu bara! Vi behöver henne, hon är till låns bara! Johannas designfingrar hade kreerat i Gnuččis framträdande i helgen http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3964&artikel=5414954
Har bara ett krav från Gnučči för att sponsra med honung, måste bara ha hennes debutalbum ”Oh My Goodness” signerat en vacker dag, den blir klassisk. Nu har ju Gnucci inte ens fått vår honung ännu men jag gillar att ropa hej innan jag lyckats landa på andra sidan bäcken. Jag skickar idag då jag precis fått hennes adress.
/Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar