torsdag 24 september 2015

Vi bryter mot lagen och är hur glada som helst

En liten lägesrapport:

Idag är ett av världens största mejeriföretag intresserade av oss plus ett litet.

Ett stort medicinsk företag är likewise plus ett litet.

Ett annat företag står redo att föra ut våra funktionella livsmedel internationellt med världsstjärnor som reklampelare.

Idag blev vi kontaktade av ett av världens mäktigaste företag som är nyfikna.

Pressen jagar oss varje vecka och vill få reda på hur vi lyckats läka sår på människa och häst. Men alla får till svar att det blir presskonferens i december.

Nu har jag brutit mot ca en och en halv lag efter ovan text. Jag klarar mig nog mot lagen mot "inside information" men jag är totalt skyldig och kommer straffas hårt nu då jag brutit mot jantelagen.

Nåja, man ska ju aldrig "ta ut glädjen i förskott" men det skiter jag i. Idag är jag glad i alla fall och på onsdag fyller vi på lagret med nya H13 (original) och H13 (Essential). Sen går förmodligen livet vidare som vanligt, bara jag får fortsätta att drömma om min framtida favoritprodukt👏👍😜😁✌️😱😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar